کاشی و سرامیک شیک که موجب نمایش هوش کودکان در نقاشی می شود

در انتخاب کاشی و سرامیک شیک آشپزخانه اندازه‌گیری مساحت است تا مشخص شود که به چه متر مربع نیاز دارید و بنابراین، قبل از اینکه بودجه خود را از دست بدهید، چقدر می‌توانید برای هر کاشی هزینه کنید.

برای اندازه گیری سطح کفپوش و سطح اسپلش بک خود، طول را در عرض دو ناحیه ضرب کنید تا متر مربع کل را به دست آورید. مقداری برای بودجه کاشی خود تعیین کنید و سپس هزینه های هر کاشی را تقسیم کنید تا بدانید چقدر می توانید برای کاشی کف و کاشی اسپلش بک خود هزینه کنید.

به عنوان مثال، اگر بودجه 800 دلاری برای کاشی های آشپزخانه دارید و مساحت آن 3.4 متر مربع است، و کفپوش شما 13.5 متر مربع است، می توانید کاشی های کف را تا 39 دلار در هر متر مربع و کاشی های اسپلش بک را تا 80 دلار در هر متر مربع انتخاب کنید.

انواع کاشی ها را بشناسید
اکنون که می‌دانید چقدر می‌توانید هزینه کنید و مساحتی را که برای کاشی کاری نیاز دارید، می‌دانید، می‌توانید به دنبال کاشی‌های آشپزخانه خود بگردید. با این حال، توجه داشته باشید که انواع مختلفی از کاشی‌ها در دسترس هستند و برخی از آنها برای یک برنامه مناسب‌تر از بقیه هستند.

کاشی

برای مثال، کاشی‌های کف را به‌عنوان کاشی اسپلش‌بک انتخاب نمی‌کنید، و همچنین نمی‌خواهید کاشی مناسبی را به‌عنوان کاشی کف خود انتخاب کنید.

کاشی ها دارای رتبه بندی های مختلفی از جمله سایش، لغزش و تنوع هستند. برای کاشی کف، به دنبال کاشی باشید که دارای طبقه بندی آونگی بالا (P4 یا P5) باشد.

این تست مقاومت اصطکاکی کاشی را اندازه‌گیری می‌کند . این تست درجه مقاومت در برابر لغزش روغن و رتبه پایین تست رمپ مرطوب پابرهنه (C) را اندازه گیری می کند.

این تست درجه مقاومت در برابر لغزش آب را اندازه گیری می کند. این رتبه‌بندی‌ها برای کاشی‌هایی که به‌عنوان اسپلش‌بک اعمال می‌شوند، مرتبط نیستند.

همچنین یک رتبه بندی سایش وجود دارد که در زیر به آن می پردازم.

کاشی‌ها علاوه بر درجه بندی متفاوت، از مواد مختلفی نیز ساخته می‌شوند. شما همچنین باید این را در هنگام انتخاب کاشی برای هر برنامه در نظر داشته باشید.