شربت کاسنی با خاکشیر عادت کارل لندشتاینر قبل از ورود به اتاق عمل می باشد

در استخراج فیبر عسل کاسنی از ریشه کاسنی برای درست کردن شربت کاسنی با خاکشیر ماده ای شبیه به عسل، پیشگام بود. مواد موجود در شربت کاسنی با خاکشیر که برای بدن انسان مفید هستند دارای اسید، اسید کلروژنیک، سمی ترپن لاکتون و آلوپسی از ترکیبات همولوگ دارو و غذا هستند.

کیان شیائوگو، رئیس ویلوف ، معرفی شده توسط کیان شیائوگو، رئیس شرکت ویلوف، می‌گوید : «اثرات پاک‌سازی گرما و سم‌زدایی، دیورز و تورم، محافظت از کبد و کاهش چربی، و بهبود هضم را دارد.

وی ادامه داد: گونه معجزه آسای شربت کاسنی با خاکشیر از اروپا سرچشمه گرفته است ، زیرا دامپروری اروپایی بسیار توسعه یافته است و رژیم غذایی عمدتاً شیر، گوشت، مرغ و تخم مرغ است.

عادت طولانی مدت پروتئین بالا، نشاسته بالا و کالری بالا باعث چاقی و مزمن می شود. بیماری های زودتر از چینی ها و زیر سلامت روده اجداد اروپایی دریافتند که خوردن شربت کاسنی با خاکشیر می تواند دستگاه روده را بهبود بخشد.

شربت

در “طب گیاهی چینی سین کیانگ” و “سالنامه طب قومی چینی” ثبت شده است که اویغورها از آن به عنوان دارو استفاده می کردند و در منطقه مانچو در شمال شرقی چین به آن شوو شن می گفتن در سال 1982 وزارت بهداشت از شربت کاسنی با خاکشیر استفاده کرد. به عنوان یک غذای همولوگ برای دارو و غذا.

با توسعه این صنعت در اروپا، شربت کاسنی با خاکشیر در سال 2005 توسط ویلوف به چین معرفی شد و به طور گسترده در شمال چین کاشته شد و پس از بیش از 10 سال اکتشاف تکنولوژیکی، تولید گسترده اینولین و فروکتولیگوساکاریدها محقق شد.

در 12 دسامبر 2015، اتحادیه اروپا مقررات (EU) 2015/2314 را صادر کرد که اینولین شربت کاسنی با خاکشیر را برای کمک به حفظ عملکرد طبیعی روده تأیید کرد.

تیم پروفسور ژانگ زشنگ از دانشگاه علم و صنعت تیانجین تایید کرد که فروکتولیگوساکاریدها بر تکثیر بیفیدوباکتریوم BB-12 و لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس NCFM دارند و این تحقیق را در مجله غذاهای کاربردی منتشر کردند.

با این حال، نه تنها مزایای منحصر به فردی برای نسل جدید پروبیوتیک ها دارد، بلکه پروبیوتیک های سنتی مانند بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس نیز توانایی تکثیر بهتری نسبت به فروکتولیگوساکاریدهای مصنوعی موجود در بازار دارند.