قیمت چینی آلات بهداشتی تبریز هم تراز با ماشین شد

آزمایش هر یک از چینی آلات بهداشتی تبریز قبل از عرضه به فروش باید یک مرحله آزمایش دقیق را پشت سر بگذارد.

در داخل یک کابین ویژه، هر قطعه با کمک اسفنج ها و جت های آب به دقت بررسی می شود. لوازم بهداشتی شکسته و معیوب دور ریخته می شوند و مواد به سرعت بازیافت می شوند.

میناکاری لعاب یا پاشش در غرفه هایی انجام می شود که مجهز به سیستم آسپیراسیون هستند که ذرات گرد و غبار ایجاد شده با اسکرابر آب را جذب می کند.

پس از رنگ آمیزی، قطعات بر روی چرخ دستی های مخصوص بارگذاری شده و به کوره منتقل می شوند و در آنجا حدود 24 ساعت ثابت می مانند.

فر پخت با چرخه پیوسته در این مرحله، لوازم بهداشتی در دمای 1230 درجه شلیک می‌شود و هر قطعه در معرض آبگیری اجباری با کاهش اندازه و وزن قرار می‌گیرد.

چینی

کنترل کیفیت و بسته بندی پس از پخت، قطعات تمام شده به انبار برده می شوند و در آنجا به طور دقیق بررسی می شوند تا بررسی شود که هیچ نقص یا ناهنجاری در محصول وجود ندارد.

پس از بررسی دقیق، بر اساس نوع انتخاب تقسیم می شوند. قطعات روی پالت‌ها ذخیره می‌شوند و با فیلم استرچ پیچیده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول دست نخورده به مقصد می‌رسد.

محموله ها سرانجام زمان خروج فرا رسیده است و در یک منطقه اختصاصی از کارخانه ما، محصولات بر روی وسایل حمل و نقل بارگیری می شوند تا برای مشتریان بسیار ما ارسال شوند.

سرویس بهداشتی حمام: کدام یک از آنها بهترین هستند و چگونه انتخاب کنیم

لوازم بهداشتی: انواع و مقررات انتخاب وسایل بهداشتی برای حمام با مطالعه سیستم ها، اندازه گیری فضاها و تعیین محدودیت هزینه شروع می شود. اینها سه خطری هستند که ما باید قبل از شروع تحقیق “در میدان” پیرامون آنها حرکت کنیم.