ترمه رومیزی کار شده موجب جنگ در چین شد

ترمه رومیزی کار شده نیاز به پشم مرغوب با الیاف بلند دارد پروتکلی که همانطور که توسط رئیس Assosistema Confindustria Marco Marchetti توضیح داده شده است، حاوی دستورالعمل‌هایی برای بهداشت روی میز است و نشانه‌های واضح و قابل اجرا فوری را ارائه می‌کند.

مارچتی تاکید می کند: موضوعاتی که نه تنها در این لحظه خاص بلکه به عنوان یک عنصر ثابت کنترل ریسک مواد غذایی مستحق مطالعه و توجه بیشتر هستند.

بهترین راه برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها و باکتری‌ها در طول وعده‌های غذایی، استفاده از سفره‌ها و دستمال‌های قابل استفاده مجدد است که یک فرآیند تصفیه صنعتی کامل از جمع‌آوری، مرتب‌سازی، شستشو، اتو کردن، مونتاژ مجدد، بسته‌بندی تا حمل و نقل و تحویل به مشتری نهایی را طی کرده‌اند.

رئیس Assosistema Confindustria ادامه می دهد، از یک شرکت دارای گواهینامه UNI EN 14065 و دستورالعمل های Assosistema، که کنترل آلودگی زیستی منسوجات را از طریق سیستم کنترل آلودگی زیستی تجزیه و تحلیل خطر تضمین می کند.

ترمه

مارچتی ادامه می‌دهد: «به هر حال، تصور استفاده روی میزها از اقلام دورریختنی با منشأ غیرمجاز و اثرات زیست‌محیطی قابل توجهی نادرست است بدون غفلت از اینکه رومیزی‌ها و دستمال‌های زیبا در پارچه‌های طبیعی قابل استفاده مجدد، علاوه بر نمونه‌های معمول ایتالیایی.

راحتی، عملی بودن به راحتی قابل تعویض در پایان هر سرویس.

پروتکل تاکید می کند که چگونه اپراتور اتاق غذاخوری، از طریق یک روش سریع و ایمن، می تواند تنها سفره ها را در حضور سایر مشتریان تغییر دهد تا حداکثر بهداشت و ایمنی را برای مشتری بعدی تضمین کند.

برای چیدن میز، رستوران‌دار پس از برداشتن سفره‌های مستعمل، کاری انجام نمی‌دهد جز اینکه با پوشیدن دستکش، بسته را با کتانی باز کرده و کالای لازم را خارج کند.

تاشو به شما این امکان را می دهد که سفره ها و سفره ها را فقط با استفاده از نوک انگشتان شست و سبابه بچینید.