استفاده از عرق نعنا سنتی به عنوان ژل آتش زا

درمان تهوع بسیاری از افراد در مواجهه با شرایط خاصی مانند مسافرت طولانی یا شیمی درمانی دچار حالت تهوع می شوند و برای رهایی از این مشکل توصیه می شود مقداری عرق نعنا سنتی را استنشاق کنند.

زیرا توانایی کاهش شدت آن را دارد. از مشکل، و همچنین به زنان باردار کمک می کند تا اولین دوره بارداری را که در آن افزایش می یابد، پشت سر بگذارند

بهبود حافظه

از نظر علمی ثابت شده است که بوییدن برگ نعناع باعث تقویت مغز، افزایش توانایی آن در انجام عملکردهای شناختی، افزایش هوشیاری و بهبود حافظه می شود.

تقویت و تقویت ایمنی

نعناع حاوی عناصر و مواد مغذی زیادی است که بدن برای حفظ سلامتی به آنها نیاز دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

کلسیم، فسفر و ویتامین ها (C، D، E) به علاوه درصد کمی از ویتامین های گروه B کمپلکس که کارایی سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و احتمال ابتلا به عفونت ها و بیماری ها را کاهش می دهد.

آب نعناع چیست؟

آب نعناع محلول غلیظی از 2 درصد روغن نعناع است که در الکل 1 تا 40 درصد با آب مقطر رقیق شده و به عنوان خوشبو کننده و خوشبو کننده استفاده می شود.

عرقیجات

فرم دارویی آب نعناع چیست و در چه غلظتی موجود است؟

به صورت محلول خوراکی موجود است، هر 5 میلی لیتر محلول حاوی 2.5 میکرولیتر روغن نعناع است.

دلایل استفاده از آب نعنا چیست؟

برای تسکین علائم ناراحتی های گوارشی، سوء هاضمه، گاز معده، نفخ و قولنج روده استفاده می شود.

آب نعناع در چه دوزهایی استفاده می شود؟

بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال: 10-40 میلی لیتر، تقسیم به 3-4 دوز یا در صورت نیاز این محصول برای درمان کودکان زیر 12 سال در نظر گرفته نشده است.

موارد منع مصرف آب نعناع چیست؟

حساسیت به آب نعناع، ​​منتول یا هر یک از مواد افزوده شده به محصول انسداد مجرای صفراوی، سنگ کیسه صفرا یا سایر بیماری هایی که بر کیسه صفرا تأثیر می گذارند.