اختراع جارو دستی نپتون که شب ها موسیقی پخش میکند

اگر می‌خواهید سنگ‌های کوچک، گرد و غبار و غیره را روی سطوح بیرونی مانند درب‌ها و بالکن‌ها از بین ببرید، بهتر است از مواد مقاوم در برابر آب، بادوام و کشسان مانند جارو دستی نپتون با موهای پلاستیکی استفاده کنید.

جاروهای فضای باز ساخت ژاپن نیز اغلب از سرخس سیاه یا سرخس قرمز ساخته می شوند.در بین این سه سرخس سیاه ضد آب و کاربردی ترین است.متاسفانه در بازار تایوان رایج نیست.

هنگام تمیز کردن فضای باز با یک جارو معمولی، تمرکز سنگ های کوچک و برگ های مرده همیشه دشوار است. در این زمان، می توانید جارویی از برگ درخت خرما (槺林) یا بامبو را امتحان کنید.

چینش الیاف آن نسبتاً شل و تصادفی است، بنابراین کمتر به چمن آسیب می رساند و کمتر باعث پراکندگی شن و ماسه می شود، زیرا می تواند راندمان جارو کردن را تا حد زیادی بهبود بخشد.

جارو

حتی بهتر از آن این است که هر دو درجه ای از چقرمگی دارند و بسیار بادوام هستند، بنابراین لازم نیست نگران ساییدگی الیاف موهای زائد توسط تار لوئیس ناهموار باشید. مخصوصا جاروهای بامبو برای طیف وسیعی از مکان ها بسیار مناسب هستند، اگر به دنبال جارویی برای نظافت باغ هستید، آن را از دست ندهید!

گرفتن و نگهداری آسان نیز بسیار مهم است برای سهولت در هر زمانی که نیاز به تمیز کردن باشد می توان از آن استفاده کرد و بلافاصله پس از استفاده می توان آن را به درستی نگهداری کرد.

مخصوصاً جاروهایی که دسته بلند دارند فضای بیشتری را اشغال می کنند، اگر محل نگهداری از قبل مشخص نشده باشد و با اکراه در جای خود قرار داده شود، ممکن است به دلیل عدم امکان آویزان کردن آنها، موها تغییر شکل داده و در اثر بارندگی، موها فرسوده شوند.

به عبارت دیگر، اجازه دهید جارو مورد علاقه شما دارای یک انتساب مناسب باشد، که نه تنها می تواند عمر مفید آن را افزایش دهد، بلکه به ایجاد عادت خوب “تمیز کردن فوری در صورت کثیف شدن” کمک می کند!