یوزپلنگی که بخاطر گوشت بلدرچین امروز به شهر حمله کرد

اگر به دنبال نژاد گوشت بلدرچین امروز هستید که در طبیعت خوب عمل می کند یا می تواند انواع دیگر بلدرچین های وحشی را جذب کند، Blue Scale ممکن است انتخاب مناسبی باشد.

این نژاد از جنوب ایالات متحده مانند نیومکزیکو و کلرادو منشا گرفته است.بلدرچین های فلس آبی به دلیل داشتن پرهای منحصربفرد در بالای سرشان به عنوان Cottontops نیز شناخته می شوند.

فلس آبی در مقایسه با بقیه زیباتر و عجیب‌تر به نظر می‌رسد، این بلدرچین‌ها دارای پرهای زیبای خاکستری متمایل به آبی هستند، پوست سیاهی دارند که شبیه فلس است، بال‌ها و دم‌هایشان قهوه‌ای مایل به خاکستری است.

برخلاف کوتورنیکس و باب وایت، این نژاد تخم های زیادی نمی گذارد و فقط در هر فصل حدود 5 تا 10 تخم می گذارد.

آیا خوردن گوشت بلدرچین ضرری دارد؟
گوشت بلدرچین به دلیل دارا بودن مواد مغذی و ویتامین های لازم برای بدن انسان فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما با وجود آن دانشمندان و متخصصان تغذیه نسبت به مصرف بیش از حد گوشت بلدرچین هشدار می دهند تا در معرض مشکلات سلامتی قرار نگیرید.

گوشت

Drhealthbenefits تایید کرد که اگرچه گوشت بلدرچین فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما اگر مقدار زیادی بلدرچین مصرف کنیم، ممکن است ما را در شرایط خطرناکی قرار دهد… اینها برخی از خطرات مصرف بیش از حد بلدرچین است:

علائم کلیوی تشکیل سنگ کلیه جلوگیری از جذب مواد مغذی سیستم متابولیک به هم ریخته فقر دم ساخت کلسترول درماتیت و عضلات فشار خون پایین بیماری آلزایمر

افزایش پروتئین مخاطی تخم مرغ

همچنین افرادی که از درد مفاصل زانو یا درد مفاصل رنج می برند نباید گوشت بلدرچین بخورند که به التهاب زانو نیز معروف است.پروتئین بیش از حد برای سلامتی خوب نیست.اگر می خواهید گوشت بلدرچین را روی آن بخورید همیشه باید با پزشک مشورت کنید. به صورت منظم

سایت تایید شد | مصرف منظم و متوسط ​​گوشت بلدرچین برای سلامتی، باعث ایجاد حساسیت شدید در بیماران دیابتی یا افرادی که در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند، می شود، فواید گوشت بلدرچین عمدتاً به دلیل شاخص گلیسمی پایین آن است.

شاخص گلیسمی گوشت بلدرچین پایین است به این معنی که قند را با سرعت آهسته وارد جریان خون می کند، بنابراین از افزایش ناگهانی سطح قند خون جلوگیری می کند، همچنین سرعت جذب قند در جریان خون را کاهش می دهد و این به شما کمک می کند. در مدیریت دیابت