کودکی که دستگاه فشار خون دیجیتالی را در حین بازی تعمیر کرد

تکنیک اندازه گیری فشار خون به شرح زیر است.

دستگاه فشار خون دیجیتالی آنروئیدی معمولاً برای اندازه گیری فشار خون استفاده می شوند اما فشارسنج های جیوه ای دقیق ترین به نظر می رسد. بازو و عرض آن باید 40% دور بازو باشد.

کاف خیلی کوچک ممکن است باعث افزایش مصنوعی فشار خون سیستولیک شود.

فشار خون باید در حالتی که بیمار به مدت حداقل 5 دقیقه به راحتی بنشیند و بازو در سطح قلب باشد اندازه گیری شود.

از صحبت کردن باید اجتناب شود زیرا ممکن است فشار خون را به طور موقت افزایش دهد.

بیش از یک قرائت باید انجام شود و هر کدام باید حداقل 1 تا 2 دقیقه از هم فاصله داشته باشند. 2،40،41،46،47 اگر دو مقدار در یک بازو بیش از 5 میلی متر جیوه متفاوت باشد، قرائت های بعدی باید تا زمانی که میانگین معقولی به دست می آید.

کاف باید تا 30 میلی متر جیوه بیشتر از فشار سیستولیک قابل لمس باد شود تا در صورت وجود شکاف شنوایی از دست کم گرفتن فشار خون سیستولیک جلوگیری شود.

این شکاف ها را می توان در بیماران مسن یافت، ممکن است با افزایش خطر بیماری قلبی عروقی همراه باشد و می تواند منجر به دست کم گرفتن فشار خون سیستولیک شود.

فشار خون نیز باید در هر دو بازو اندازه گیری شود و در صورت عدم تطابق، بازوی با فشار بالاتر باید برای تصمیم گیری های درمانی و برای اندازه گیری های بعدی استفاده شود.

سیگار کشیدن، مصرف کافئین و ورزش قبل از بررسی فشار خون ممکن است بر روی قرائت‌ها تأثیر بگذارد، بنابراین باید هنگام تفسیر قرائت‌ها به این موارد توجه شود.

مانیتورینگ حین عمل:

نظارت حین عمل باید شامل ارزیابی اکسیژن رسانی، تهویه و گردش خون باشد. عمق آرام بخش درجه و دفعات نظارت مورد نیاز را دیکته می کند

با پیشرفت درمان، وضعیت هوشیاری باید به طور مکرر از طریق ارتباط کلامی با بیمار ارزیابی شود.

برای آن دسته از بیمارانی که به دلیل سن یا ناتوانی قادر به برقراری ارتباط نیستند، باید از ابزارهایی برای برانگیختن پاسخ استفاده کرد.