کودکی که با کمک شال مارک باربری توانست پرواز کند

شال مارک باربری ابریشم اصیل هنگام ساخت پیله از بزاق کاترپیلار درست می شود و نجیب ترین و نازک ترین پارچه ای است که می توانید روی زمین داشته باشید. ابریشم که توسط خانواده های سلطنتی پادشاهان و ملکه ها استفاده می شود، میراث باشکوهی دارد.

تنوع رنگی متفاوتی دارد و ظاهر روشن تری دارد. شال های ابریشمی می توانند هر لباس راحتی را زیبا کنند و بنابراین پارچه ای مد روز برای شال و کراوات هستند ویژگی های شال ابریشمی:

به حفظ رطوبت بدن کمک می کند شال های ابریشمی ضد حساسیت هستند با هر لباسی هماهنگ میشه ملیله کاملا جشن معایب استفاده از شال ابریشمی.

تمیز کردن سخت است به راحتی حتی با آب خالص لکه می شود ممکن است نگرانی های زیست محیطی ایجاد کند گران بودن نسبت به سایر مواد نکته خرید:

هنگام خرید ابریشم، مطمئن شوید که تمام نشانه های اصالت آن را پیدا کنید. قبل از خرید شال ابریشمی، تازگی رنگ و لطافت پارچه را در دست خود بررسی کنید چگونه شال ابریشمی را به زیبایی حمل کنیم؟

ابریشم پارچه‌ای لغزنده است که تا زمانی که گره نزنید از روی شانه یا سرتان می‌ریزد. در اینجا چند روش برای بستن شال برای مهمانی ها و مجالس غیر رسمی آورده شده است.

شال

بپیچید و روی شانه چپ نگه دارید با گره کلاسیک بدن خود را بپیچید و بپیچید مانند یک هدبند است که تمام پارچه را بپیچید و سپس آن را روی سر خود نگه دارید.

شال نخی: انواع شال پنبه ساده ترین پارچه برای پوشیدن است و نه تنها در پوشیدنی ها و لوازم جانبی، بلکه در ملافه ها و ملحفه ها نیز استفاده می شود. پنبه می آید.

چرا؟ چون دو نوع پنبه پیدا می کنید زمستانی و تابستانی. اما پنبه تابستانی به دلیل نی و تریکومی بودن بیشتر برای شال رایج و مناسب است.

ویژگی های شال نخی:

شال نخی به راحت ترین شکل به شخصیت شما می افزاید مواد نرم، راحت و قابل تنفس ایجاد حساسیت پوستی نمی کند موجود در رنگ ها و طرح های مختلف.