کشف ست چاقو ایکیا در جوراب پسری که موجب پایین آمدن آهن بدنش شد

بر اساس این اسناد، “تصویر جهان” زیر را دریافت می کنیم:

5 نشانه ای که به شما امکان می دهد چاقو ایکیا را به عنوان یک سلاح سرد طبقه بندی کنید.

22 علامت که چاقوهای مجاز برای گردش آزاد مدنی را توصیف می کند.

5 نوع اصلی که طبق آنها علائم مجاز تقسیم می شوند (درک این طبقه بندی به شما امکان می دهد یک الگوریتم ساده برای تعیین سریع قانونی بودن چاقو بدست آورید).

توجه به ویژگی الگوریتم مورد استفاده قانونگذار برای طبقه بندی چاقوها به عنوان گردش آزاد مدنی یک بار دیگر مهم است.

5 علامت وجود دارد که طبق آنها یک چاقو به عنوان یک سلاح سرد تأیید می شود. این بار عدم وجود حداقل یکی از این نشانه ها به طور خودکار چاقو را از دسته سلاح های غوغا حذف می کند.

این دو است. علاوه بر 5 علامت سلاح های لبه دار، 22 علامت وجود دارد که وجود آنها نیز باعث می شود که چاقو به طور خودکار اجازه گردش آزاد را بدهد.

یعنی الگوریتم به این صورت عمل می کند: یک چاقو یا به دلیل عدم وجود یکی از 5 نشانه سلاح های لبه دار (که از این پس CW نامیده می شود) یا به دلیل وجود یکی از 22 علامت مجاز از دسته حذف می شود سه است.

چاقو

فرض کنید یک چاقو خریده اید، اما گواهینامه ای برای آن ندارید. خوب، یا “Glock 78” در خیابان پیدا شده و شک و تردید شما را عذاب می دهد – XO یا نه XO؟ برای رفع شبهات، باید موارد زیر را انجام دهید:

1. چاقو را از نظر وجود 5 علامت XO بررسی می کنیم. اگر همه علائم موجود باشد – چاقوی XO.

2. مجموع 5 علامت زمینه را برای تشخیص چاقوی CW می دهد. اگر حداقل یک علامت از دست رفته باشد، چاقو CW نیست.

3. چاقوی شما تمام 5 صفت و یک صفت مجاز را دارد، پس چاقوی شما CW نیست.

در زیر با جزئیات بیشتری در مورد علائم صحبت خواهیم کرد، اما در حال حاضر چند مثال در این زمینه. به عنوان مثال، یک چاقو با همه نشانه ها CW است، اما دارای دسته آسیب زا است – چنین چاقویی به عنوان CW شناخته نمی شود. یا یک چاقو با همه نشانه ها CW است، اما یک ویژگی مجاز دارد یک اسکنه یا یک پیچ گوشتی به جای نوک.

چنین چاقویی به عنوان CW شناخته نخواهد شد. دانستن این علائم نکته مهمی است که به شما این امکان را می دهد که در برخورد با پلیس اجازه ندهید خود را “محلول” کنید.