پوشیدن کت و شلوار زنانه ترک باعث نفرین انسان ها می شود

سفارشی کت و شلوار زنانه ترک، که در آن لباس به صورت سفارشی توسط یک خیاط از الگوی ایجاد شده کاملاً از اندازه گیری های مشتری ساخته می شود و بهترین تناسب و انتخاب رایگان پارچه را ارائه می دهد.

ساخته شده به اندازه، که در آن یک الگوی از پیش ساخته شده برای مطابقت با مشتری اصلاح می شود و انتخاب محدودی از گزینه ها و پارچه ها در دسترس است.

لباس‌های آماده، بدون گیره (انگلیسی مشترک المنافع)، یا خارج از قفسه (انگلیسی آمریکایی)، که همانطور که هست فروخته می‌شود، اگرچه برخی تغییرات خیاطی نیاز است.

کت و شلوار جدا، که در آن ژاکت و شلوار به طور جداگانه فروخته می شود تا تغییرات مورد نیاز به حداقل برسد، از جمله بلیزرهای با رنگ های عجیب و غریب یا کت های اسپرت به عنوان گزینه های غیررسمی هوشمند

کلمه کت و شلوار از واژه فرانسوی suite به معنای «دنبال کردن» گرفته شده است، از برخی از شکل‌های مشتق لاتین متأخر فعل لاتین sequor = «من پیروی می‌کنم»، زیرا لباس‌های مؤلفه (ژاکت و شلوار و جلیقه) به دنبال یکدیگر هستند و همان پارچه و رنگ و با هم پوشیده می شوند.

لباس

از آنجایی که کت و شلوار (از این نظر) تمام یا بیشتر بدن فرد پوشنده را می پوشاند، اصطلاح “کت و شلوار” به یک لباس منفرد که تمام یا بیشتر بدن را می پوشاند، مانند لباس های شوفاژ، لباس غواصی، و لباس های فضایی تعمیم داده شد. ابهام زدایی).

خاستگاه این کت و شلوار استاندارد ساده و طنازانه‌ای است که توسط پادشاه انگلیسی چارلز دوم در قرن هفدهم ایجاد شد، به دنبال نمونه دربار پادشاه لوئی چهاردهم میزبان خود در ورسای، که مقرر کرد در دربار انگلیس مردان کت بلند بپوشند.

جلیقه (که در آن زمان “پتیکال” نامیده می شد)، کراوات (پیش ساز کراوات)، کلاه گیس، شلوار زانو (شلوار) و کلاه. نقاشی‌های یان استین، پیتر بروگل بزرگ و دیگر نقاشان دوران طلایی هلند نشان می‌دهد که چنین چیدمانی قبلاً در هلند، اگر نه در اروپای غربی به‌عنوان یک کل، مورد استفاده قرار می‌گرفت.