نوشته های دفتر اسکرپ بوک یک زندانی باعث آزادی اش شد

22 در 28 سانتی متر. این دفتر اسکرپ بوک ارزان ترین انتخاب است، همچنین به این دلیل که می توانید ملحفه های محافظ عکس را از فروشگاه های لوازم التحریر خریداری کنید. صفحات استاندارد در یک کلاسور حلقه ساده قرار می گیرند که می توانید آن را از هر جایی خریداری کنید.

30*30 سانتی متر این قالب روز به روز محبوب تر می شود، بنابراین گزینه های متعددی را در بازار خواهید یافت. یکی از مزایایش؟ می توانید چندین عکس را در یک صفحه قرار دهید.

ابعاد خاص می توانید یک جیبی یا یک جیبی برای نمایش بسازید. این سبک‌ها معمولاً دارای صفحات غیرقابل جابجایی هستند و برای بزرگداشت یک رویداد، مانند تولد یک کودک یا یک گردهمایی خانوادگی، ایده‌آل هستند.

کارت را انتخاب کنید شما صدها و صدها گزینه خواهید داشت: جشن، ورزش، اوقات فراغت، گل، الگوهای هندسی و غیره. انتخاب خود را بر اساس سبک خود و آنچه که می خواهید دفترچه یادداشت را به آن اختصاص دهید، انجام دهید.

کاغذ را می توان به صورت بسته یا ورق خریداری کرد.

دفتر

لزوماً لازم نیست آن را از فروشگاه لوازم التحریر بخرید. اگر یکی را می بینید که دوست دارید، آن را بگیرید. فقط مطمئن شوید که برای اهداف بایگانی است و فاقد اسید است، که می تواند در طول زمان به عکس ها و سایر یادگاری ها آسیب برساند.

بیشتر از آنچه نیاز دارید خرید کنید، به خصوص اگر طرح خاصی را در ذهن دارید و نمی دانید چه نتیجه ای از آن حاصل می شود.

حداقل دو ورق از یک نوع را انتخاب کنید. برخی از افراد هنگام ایجاد جلد آلبوم ترجیح می دهند این کار را انجام دهند، برخی دیگر همان کاغذ را در دو رنگ مکمل انتخاب می کنند

ابزارهای دیگر را دریافت کنید. تهیه دفترچه یادداشت می تواند به یک سرگرمی گران قیمت تبدیل شود، به خصوص اگر از جمع آوری لوازم التحریر لذت می برید. اما حقیقت این است که برای ساختن یکی از عناصر لازم نیست:

کیفیت خوب، قیچی تیز. از آنها زیاد استفاده خواهید کرد، پس کمی بیشتر خرج کنید.

در صورت تمایل می توانید جعبه کاتر یا نامه بازکن هم بخرید.