قوری چینی لیلی و مجنون که هنگام دم کردن چای آهنگ پخش می نماید

با کیفیت ترین محصولات چینی به طور سنتی از خاک رس Yixing ساخته می شود که بهترین در جهان محسوب می شود. تولید قوری چینی لیلی و مجنون Yixing در قرن سیزدهم آغاز شد. در آن زمان‌های دور، این استان توسط سلسله مینگ چین اداره می‌شد و چای سنتی چینی می‌نوشید.

ویژگی اصلی این خاک رس سفالی تعداد زیادی عناصر کمیاب مفید است که می تواند تأثیر مفیدی بر سلامت انسان داشته باشد. از آنجایی که خاک رس دارای ساختار متخلخل است، مایع دمای خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

با تشکر از این، نوشیدنی همچنین دارای عطر منحصر به فرد ماچا است. دیواره چنین کتری ها زیاد گرم نمی شود، بنابراین خطر سوختگی تصادفی وجود ندارد.

همچنین امکان ترک خوردن ظروف به دلیل تغییرات دمایی ناگهانی وجود ندارد. هنگام برخورد با کتری Yixing، رعایت چند نکته ضروری است. قوانین ساده برای بهره برداری از آنها:

خاک رس یک جاذب طبیعی قوی است که در اولین دم کردن عطر چای را جذب می کند.

هر دم کردن بعدی نوشیدنی را با طعم های کلیدی اشباع می کند.

قوری

کارشناسان چینی ادعا می کنند که بعد از 5 سال می توانید آب جوش معمولی را در یک کتری ساخته شده از چنین خاک رس ریخته و از نوشیدنی غنی و معطر لذت ببرید.

هزینه محصولات قدیمی می تواند بسیار بالا باشد.

ارزش دم کردن چندین نوع چای در یک کتری را ندارد تا خاک رس با رایحه های بیگانه اشباع نشود.

سنت ژاپنی

سنت نوشیدن چای ژاپنی نیز بسیار محبوب است. ویژگی آن وجود چای بی نظیر است. قوری ها در این کشور بر پایه چدن با «آلیاژ چای» مخصوص ساخته می شوند.

در قرن دوازدهم، یکی از اربابان فئودال محلی به آنها دستور داد که با استفاده از چدن محلی ظروف خود را درست کنند. به تدریج “این دستور غذا” در سراسر کشور گسترش یافت.

قوری چدنی بهترین استفاده را برای دم کردن چای با کیفیت بالا و غنی است. آتش آهسته… در اکثریت قریب به اتفاق موارد، ما در مورد محصولاتی صحبت می کنیم که شکل بیضی مشخصی دارند. ویژگی متمایز ظروف چدنی – توانایی حفظ گرما.

محصولات ژاپنی با تجسم یک سبک طراحی منحصر به فرد، با ظرافت در هم آمیخته با اشکال نفیس، عطرهای ظریف و طعم استثنایی، تخیل را شگفت زده می کنند.