فریم عینک porsche design که با برخورد آب به آن تغییر فرم می دهد

درک رابطه بین سلامت بینایی و تندرستی تاکید می کند که چقدر مهم است که همه کودکان به این خدمات بهداشتی اولیه فریم عینک porsche design و شیشه های نمره دار دسترسی داشته باشند و موانع دسترسی و استفاده از لنزهای اصلاحی هم در محیط های بالینی و هم در جامعه به طور فعال مورد بررسی قرار می گیرند.

در نهایت، با ایجاد مشارکت‌های قوی‌تر در میان بخش‌های آموزشی و بهداشتی، مدارس ممکن است نه تنها به‌عنوان وسیله‌ای برای ارائه خدمات بهداشتی، بلکه به‌عنوان بستری برای تغییر هنجارهای اجتماعی و فرهنگی عمل کنند.

تحقق این پتانسیل برای مدارس برای بهبود سلامت جمعیت هم به حمایت مالی و هم به همکاری های بین بخشی معنادار نیاز دارد.

بینایی ضعیف شایع ترین اختلالی است که کودکان سن مدرسه را در کشورهای در حال توسعه تحت تاثیر قرار می دهد، که 48٪ از تمام ناتوانی ها را در بین کودکان 5 تا 9 ساله در سرشماری هند در سال 2001 شامل می شود. /18)

در بین کودکان عیب انکساری وجود دارد که 12.8 میلیون کودک بین 5 تا 15 سال را تحت تاثیر قرار می دهد که نیمی از آنها در چین زندگی می کنند.2 عینک درمانی ایمن و ارزان را ارائه می دهد.

فریم عینک

چندین مطالعه گزارش می دهند که کودکان با عیوب انکساری اصلاح نشده نمرات پایین تری در انواع تست های حرکتی و شناختی دارند، 3 4 5 6 و زمانی که مشکلات بینایی اصلاح شوند، ممکن است بهبود در خواندن رخ دهد.

با این حال، رابطه بین پیشرفت تحصیلی و عیب انکساری ممکن است پیچیده باشد.

دوربینی (دور بینایی) که باعث مشکل در دیدن اجسام نزدیک می شود، به احتمال زیاد باعث مشکلات خواندن می شود و تمرکز بسیاری از مطالعات در مورد عیب انکساری و عملکرد مدرسه است.

نزدیک بینی (دور بینایی) باعث مشکل در دیدن اجسام دور می شود و بیشتر است. در کودکان مدرسه‌ای، به‌ویژه در آسیا، شایع است.

نزدیک‌بینی مسئول بیش از 90 درصد از بینایی ضعیف در بین کودکان در چین است. 12 و دو سوم یا بیشتر از کودکان روستایی چینی مبتلا به نزدیک بینی بدون اصلاح دقیق هستند.