شوینده لافارر هدیه استقلالی ها به تماشاچیان لیگ قهرمانان آسیا

پوست چرب زمانی اتفاق می افتد که غدد موجود در پوست بیش از حد سبوم تولید کنند یکی از بهترین شوینده ها برای حفظ میزان چربی و خشکی شوینده لافارر است. چندین درمان خانگی، تنظیم شیوه زندگی و درمان های بالینی ممکن است به کاهش ظاهر پوست چرب کمک کند.
پوست چرب یکی از نگرانی های رایج منبع مورد اعتماد برای بسیاری از افراد است. همچنین می تواند منجر به انواع بیماری های پوستی شود.
در این مقاله چندین روش برای کاهش چربی روی پوست، عواملی که باعث ایجاد آن می شود و زمانی که فرد باید با پزشک تماس بگیرد، توضیح می دهد.
روش هایی برای کاهش چربی پوست
راه های زیادی برای کاهش ظاهر پوست چرب وجود دارد. برخی درمان های خانگی هستند، در حالی که برخی دیگر بیشتر بالینی هستند.
این روش ها عبارتند از:
تمیز کردن منظم
شستن صورت با یک پاک کننده ملایم و بدون صابون با pH متعادل هر روز صبح و عصر برای حفظ پوست تمیز و سالم بسیار مهم است.
مردم همچنین ممکن است از انتخاب شوینده های ملایم صورت سود ببرند. این به این دلیل است که محصولات قوی و خشن می توانند باعث تولید روغن اضافی شوند.

شوینده
محدود کردن مصرف الکل

مصرف مزمن الکل می تواند به رگ های خونی آسیب برساند. می تواند باعث بزرگ شدن رگ های خونی و غدد چربی شود که منافذ پوست را نیز بزرگ می کند.در نتیجه، افرادی که پوست چرب دارند ممکن است از کاهش مصرف الکل سود ببرند.
استفاده از محصولات اسید سالیسیلیک
لایه برداری ملایم، به طور ایده آل با استفاده از یک لایه بردار مبتنی بر شیمیایی مانند اسید سالیسیلیک به صورت هفتگی، می تواند به حذف سلول های مرده پوست، چربی اضافی و سایر مواد زائد از سطح پوست کمک کند.
برای بهترین نتیجه، افراد باید محصولات لایه بردار را با حرکات ملایم، کوچک و دایره ای به مدت حدود 30 ثانیه یا کمتر با آب گرم استفاده کنند.
استفاده از کاغذهای بلاتینگ یا پدهای دارویی
کاغذهای لکه دار و پدهای دارویی معمولا می توانند به جذب چربی اضافی از سطح پوست کمک کنند.
افراد می توانند به آرامی کاغذهای لکه دار یا پدها را برای چند ثانیه روی پوست فشار دهند. بهتر است از یک کاغذ یا پد جدید زمانی که پر از روغن یا زباله می شود استفاده کنید.
به طور مرتب مرطوب کنید