راز مجسمه پرنده برنزی با فروشش آشکار شد

مجسمه پرنده برنزی نشان از اکثر مردم فو هائو فقط یک صیغه مورد علاقه وو دینگ و یک ژنرال برجسته زن است. زیرا او سربازان را به جنگ مکرر هدایت می کرد، بیش از 20 کشور کوچک را پی در پی شکست داد و کمک بزرگی به ثبات و گسترش سلسله شانگ کرد.

در کتیبه ها ثبت شده است که نبرد با بیشترین تعداد نیرو توسط فوهائو فرماندهی شده است. با این حال، به عنوان یک زن برجسته، فو هائو همچنین به عنوان یک کشیش درگیر در امور دولتی خدمت کرد.

از میان 190 مفرغ با کتیبه‌های کشف شده از مقبره فوهائو، 109 مورد از آنها کلمه “فوهائو” یا یک “خوب” را ریخته‌اند که بیش از نیمی از برنزهای دارای کتیبه را تشکیل می‌دهد. این ظروف تشریفاتی با کتیبه «فو هائو» آشکارا توسط فو هائو در زمان حیاتش استفاده می شد .

این همچنین تأیید می کند که شانگ فو هائو یک کشیش در کتیبه استخوان اوراکل بوده است. بر اساس کتیبه های استخوان اوراکل، او ریاست قربانی های اجداد، آسمان و زمین، خدایان و غیره را بر عهده داشت. در قدیم «عمده حوادث کشور فداکاری و امور نظامی است».

مجسمه

فوهائو ونژو فداکاری می کند، هنرهای رزمی تسخیر می شود، کشیش ها، ژنرال ها و صیغه مورد علاقه شانگ وانگ را ترکیب می کند و نقش بسیار مهمی در دوره “وودینگ ژونگ شینگ” ایفا می کند.

چنین فرد خارق العاده ای باید در شخصیت خود چیزی منحصر به فرد داشته باشد که با دیگران متفاوت باشد، شاید این شخصیت او است که او را وادار می کند تا فرهنگ ملت خود را در ظروفی که دارد منعکس کند و این ظروف درست مانند اربابان خود هستند.

جنبه‌های خارق‌العاده‌شان، با اجداد بازرگانان، خدایان همه اقشار و ما سه هزار سال بعد مرتبط است.

اگرچه این مقاله فقط به مورد فانگ یی اشاره می کند، زنی که شوهرش را دوست دارد، اما نمی توان آن را به تنهایی گفت. از زمان های قدیم تا سلسله های یین و شانگ، فرهنگ توتم پرندگان ملیت شانگ در همین راستا است.