دریل سه کاره بوش اصل که موجب طلاق دو زوج شد

دریل سه کاره بوش اصل ابزاری است که برای سوراخ کردن فلز، چوب، پلاستیک و سایر مواد طراحی شده است. می تواند با نیروی دستی کار کند یا با برق هدایت شود: هم از برق و هم از باتری.

قدمت دریل های دستی اول به قبل از میلاد برمی گردد: مته ای مجهز به دسته بود که کارگر به تنهایی آن را می پیچاند.

اولین دریل های الکتریکی تقریباً بلافاصله پس از اختراع موتور الکتریکی ظاهر شدند. در دهه 1880، آنها قبلاً در کارخانه های کشتی سازی و کارخانه ها بسیار رایج بودند. از نظر ظاهری، کمی شبیه دریل های برقی تپانچه ای شکل مدرن بودند، اما حجیم تر و ناراحت کننده تر بودند.

دریل برقی چگونه چیده می شود و چگونه کار می کند؟
دستگاه و طراحی تقریباً همه دریل ها یکسان است، قدرت و کیفیت قطعات مهم است. عناصر یک ابزار برقی (برو به محصولات) در شکل استاندارد آنها عبارتند از:

موتور کموتاتور، متشکل از استاتور، روتور و برس های گرافیت؛
تنظیم کننده تریاک، ماشه ای که دریل را شروع می کند.
جعبه دنده ای که برای افزایش و کاهش سرعت دریل طراحی شده است.
کارتریج با دست یا با کلید مخصوص سفت می شود.
بسته به نوع دریل برقی، طرح ممکن است شامل یک کابل برق یا باتری باشد. مدل‌های ضربه‌ای مجهز به جغجغه‌های ثابت هستند که با یکدیگر تعامل دارند و حرکت رفت و برگشتی را آغاز می‌کنند که منجر به ظاهر شدن نیروی ضربه می‌شود.

دریل

اصل دریل بسیار ساده است. کارگر دکمه استارت را فشار می دهد، که جریان الکتریکی را به برس های موتور “اجازه می دهد”. آنها روتور را به سرعت مورد نیاز می چرخانند، از طریق اسپیندل، چرخش های روتور به گیربکس منتقل می شود که چرخش کارتریج را تضمین می کند. یک دریل در کارتریج وجود دارد – و به حرکت در می آید.

این مکانیسم فقط در مدل‌های ضربه‌ای که برای حفاری مواد بادوام طراحی شده‌اند، از جمله برای ایجاد سوراخ در سنگ مصنوعی و طبیعی تا حدودی متفاوت است.

علاوه بر این، برخی از دریل ها مجهز به مکانیزم معکوس هستند که به شما امکان می دهد به سرعت چرخش را بچرخانید. برخی از مدل ها دارای محدود کننده عمق حفاری، روشنایی فضای کار و ثابت شدن دکمه استارت هستند، اما اینها همه جزئیاتی هستند که تأثیر زیادی بر عملکرد اصلی ابزار ندارند، اگرچه کار با آن را آسان تر می کنند.

در حال حاضر در بازار تعدادی دریل برقی مختلف وجود دارد که کار تعمیر و تکمیل را هم برای حرفه ای ها و هم برای کسانی که با دستان خود مشغول به سازی خانه هستند تسهیل می کند.