خریدار کلسیم طیور منحصر به فرد

خریدار کلسیم طیور در ایران این فرصت را خواهد داشت تا در شرایطی منحصر به فرد نسبت به خریدی بی واسطه اقدام نماید.
خریدار کلسیم طیور هر یک از پرورش دهندگان طیور می باشد. در نتیجه اهمیت انتخاب یک محصول درجه یک و باکیفیت را می توان از نتیجه نهایی خرید به خوبی احساس نمود. امروزه بسیاری از مکمل های طیور در داخل کشور تولید می گردند.
در نتیجه نیاز اصلی طیور توسط تولیدکنندگان مکمل های غذایی پرندگان مورد توجه قرار می گیرد. نیازی که به واسطه آن اقدام به تولید باکیفیت منحصر به فرد می نمایند.

خریدار کلسیم طیور در کشور

هر یک از انواع طیور دارای سطح متفاوتی از نیاز نسبت به جذب کلسیم و دیگر مواد معدنی و مغذی می باشند. به همین واسطه برای انتخاب میزان کلسیم مورد نیاز طیور باید به فاکتور های متعددی توجه نمود.
برای انتخاب یک مکمل غذایی عالی باید مولفه های مورد نیاز طیور را به خوبی شناخت. چرا که هر یک از انواع طیور به میزان مشابهی نیاز به کلسیم یا دیگر مواد موجود ندارند.
از این رو شناخت نیاز اصلی هر یک از طیور می تواند زمینه سازی برای انتخاب بهترین و مناسب ترین میزان محصول مورد نیاز پرنده باشد.

بیشتر بخوانید: تولید کننده مکمل دام

خریدار کلسیم طیور

خرید کلسیم با کیفیت منحصر به فرد

روش های فرآوی متنوعی برای خوراک دام و طیور وجود دارد. روش هایی که امروزه شرایط کیفیت محصولات را متغیر ساخته است. در نتیجه هر یک از این محصولات مناسب با نوعی از نیاز پرندگان خواهد بود.
از سویی دیگر ماده و خوراک های مورد نیاز طیور، تامین کننده انرژِی و نیاز اصلی این پرندگان هستند. در نتیجه برای رفع کمبود های غذایی احتمالی، نسبت به انتخاب مکمل ها اقدام می گردد.

خریدار کلسیم طیور

اهمیت مصرف کلسیم برای طیور

خریدار مکمل غذایی طیور در کشور هم چون گذشته با محدودیت رو به رو نیست. چرا که ضمن وجود بسیاری از فروشگاه های خوراک دام و طیور، این فرصت ایجاد گردیده است تا خریداران بهترین کیفیت موجود را انتخاب نمایند.
کیفیتی که تضمین کننده سلامت طیور نیز خواهد بود. بعلاوه بخش عمده ای از طیور در ایران، دارای چرخه غذایی خاصی هستند. اطلاع از نوع این چرخه موجب می گردد تا خریداران مکمل غذایی از جمله خریدار کلسیم طیور در ایران، تمامی شرایط لازم برای انتخاب محصولات را مهیا ببیند.

خریدار کلسیم طیور

قیمت خرید کلسیم برای طیور

موضوع مهمی که قطعا تمامی خریداران کلسیم طیور به آن آگاه هستند، تفاوت میزان نیاز کلسیم در طیور تخم گذار و دیگر پرندگان می باشد. با توجه به برخی فعل و انفعالات در بدن طیور تخم گذار، این پرندگان نیاز بیشتری به کلسیم طبیعی خواهند داشت.
از دیگر مزیت های کلسیم برای طیور باید به نکات ذیل نیز توجه نمود :

  •  کاهش میزان دفع انرژی
  • افزایش و بهبود علمکرد بدن پرنده
  • افزایش میزان جذب فسفر
  • جلوگیری از هدر رفت فسفر در بدن پرنده