تولید کفش ایمنی در اصفهان که طبق سایز پا کوچک و بزرگ می شود

توجه به کفش ایمنی در اصفهان که ایمنی عالی را با طراحی و عملکرد ترکیب می کنند جلب می شود نام خبرنگار خبرنگار کیم هیو سان ورودی 2014.01.08 14:38 میانبرها سهم دیگری را پیدا کنید کپی کنید متن بدنه را کاهش دهید فونت متن را افزایش دهید DDTX باد تازه در بازار محصول، مانند اولین عرضه داخلی

چکمه های ایمنی زنانه DDTX که بیش از 60 سال است که فقط کفش ایمنی تولید می کند، سال گذشته در کره عرضه شد و نسیم تازه ای در بازار محصولات کفش ایمنی در حال وزیدن است.

DDTX برندی است که طراحی و عملکرد منحصر به فردی دارد که از تصویر چکمه های ایمنی سخت موجود جدا می شود و در حال حاضر به ژاپن، چین و نقاط مختلف اروپا صادرات دارد.

DDTX با معرفی اولین کفش ایمنی مخصوص زنان در کره در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایمنی و سلامت که در ژوئیه سال گذشته برگزار شد، مورد توجه بسیاری از این حوزه قرار گرفت.

کفش

در این میان، توجه کارگران زن با چکمه های ایمنی با طراحی پیچیده را در میان چکمه های ایمنی ناهموار مردانه متمرکز کرده است. بیایید نگاهی به محصولات اصلی DDTX بیندازیم که با در نظر گرفتن طراحی، رنگ و اندازه بر اساس ایمنی، رضایت کارگران را افزایش می دهند.

اولین کفش ایمنی زنانه کره ‘Ultra Light 4000’ ‘Ultra Light 4000’ اولین کفش ایمنی زنانه است که در کره عرضه شده است.

این محصول به اقتضای شهرت انحصاری بانوان، متناسب با پاهای زنانه از نظر وزن، اندازه و طراحی طراحی شده است. اول از همه، با استفاده از مواد سبک وزن، کلاهک پلاستیکی تقویت شده و پد داخلی ضد گلوله، بار روی مچ پای زن شکننده به حداقل رسید.

کلاهک های پلاستیکی تقویت شده، سبک هستند، اما به اندازه مواد فلزی قوی هستند، بنابراین هنگام پوشیدن آنها می توانید امنیت و راحتی را احساس کنید. علاوه بر این، این محصول به دلیل طراحی باریک و رنگ صورتی مورد علاقه خانم ها مورد توجه کارگران خانم قرار گرفته است.