تصویه سس چیلی دلپذیر و تبدیل آن به آب در هندوستان

میگو شیطان با سس چیلی دلپذیر به عنوان یکی از بهتری غذاهاست من متقاعد شده‌ام که بهترین تاکوها آنهایی هستند که جلوی یک تاکوی شلوغ خیابانی ایستاده‌اند، و این تنها دلیلی است که می‌توانم برای توجیه اینکه چرا ما هنوز عادت عجیبی به خوردن این تاکوهای استیک جلوی پیشخوان داریم استفاده کنم. آشپزخانه و همه ایستاده ها، اینجا در خانه.

ممکن است درست باشد که خوردن آن‌ها در حالت نشسته طعم یکسانی خواهد داشت، اما چرا وقتی در حال خوردن چنین خوراکی‌هایی هستید، بنشینید؟ به علاوه، (به عنوان یک امتیاز اضافی)، شما مجبور نیستید جدول را بچینید!

اما در مورد سس چیلی د اربول چطور؟ این پست قرار است در مورد سس باشد، درست است؟ شاید برخی از شما ندانید که یک تاکوی خوب باید سس خوبی داشته باشد و این درست است. اکثر غرفه های تاکو یا “Taquerías” مجموعه زیادی از سس های مختلف، سس سبز، سس Pico de Gallo و انواع دیگر را ارائه می دهند.

سس

این دستور برای یک سس عالی چیلی د اربول تاکو یا به قول خودمان “سالسا تاکورا” است که به دلیل تند بودن و بی نظیر بودنش متمایز است (ترجمه: خیلی خیلی تند!). البته اگر طعم ملایم و سبک را ترجیح می دهید، می توانید تعداد فلفل ها را کاهش دهید. در هر صورت، این سالسا مکزیکی اصیل به سادگی خوشمزه است!

طرز تهیه سالسا شیلی د اربول و گوجه فرنگی برشته
گوجه فرنگی های کوچک
Chiles de Árbol برای یک سس تند
حبه سیر
نمک
به دستور غذا بروید

سس شیلی د اربول │ مواد لازم
دستورالعمل ها:

گوجه فرنگی و سیر را در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا نرم و طلایی شود، به مدت 18 تا 20 دقیقه. حبه سیر سریعتر برشته می شود، بنابراین آن را در مخلوط کن یا غذاساز قرار دهید. در یک تابه جداگانه، چیل د اربول را به سرعت تفت دهید. حدود یک دقیقه طول خواهد کشید. این سریع است، زیرا این فلفل به راحتی می سوزد و طعم سس شما تلخ می شود.