مدیران ادوات کشاورزی در ایران باعث قاچاق کودکان بی سرپرست شدند

ادوات کشاورزی در ایران یک مثال کشاورزی حفاظتی، ترکیبی از تنوع محصول، حداقل جابجایی خاک و پوشش دائمی خاک است.

تجزیه و تحلیل علمی بین المللی نشان داده است که کشاورزی حفاظتی در بسیاری از مکان ها با ویژگی های مختلف می تواند نقش مهمی در دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل ایفا کند.

مدل‌سازی محصول و سیستم، سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، سنجش از دور، مکانیزاسیون متناسب با مقیاس و مدل‌سازی اجتماعی-اقتصادی برخی از رویکردهایی هستند که به طراحی و ارزیابی جایگزین‌های تشدید پایدار در سیستم‌های کشاورزی فعلی کمک می‌کنند.

چند نمونه دیگر چیست؟

چندین مداخله توسط CIMMYT با هدف حفاظت از تنوع زیستی و حفاظت از خدمات اکوسیستم – در برخی موارد افزایش – که برای معیشت کشاورزان در مقیاس کوچک و سلامت همه ضروری است، انجام می شود. دیگران تأثیر مناظر بر تنوع غذایی و تغذیه را مطالعه کرده اند.

ادوات

با این حال، دیگران ماشین‌های مناسب مقیاس کوچک را توسعه داده‌اند که به کشاورزان اجازه می‌دهد در زمان، هزینه‌ها و نیروی کار مرتبط با کشاورزی صرفه‌جویی کنند تا بازدهی را افزایش دهند، گسترش مرزهای کشاورزی را متوقف کنند و در فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری کنند.

تشدید پایدار چه تفاوتی با تشدید اکولوژیکی، تشدید بوم شناسی کشاورزی یا کشاورزی هوشمند از نظر آب و هوا دارد؟

تشدید پایدار، تشدید اکولوژیکی و تشدید اکولوژیکی کشاورزی برای یک هدف کلی برای تغذیه جمعیت رو به افزایش بدون پیامدهای منفی زیست‌محیطی و اجتماعی تلاش می‌کنند، اما بر جنبه‌های مختلف تأکید دارند.

تشدید اکولوژیکی بر فرآیندهای اکولوژیکی در اکوسیستم کشاورزی تمرکز دارد. تشدید بوم شناسی کشاورزی بر رویکرد سیستمی تأکید می کند و دیدگاه های اجتماعی و فرهنگی را به شدت در نظر می گیرد.

کشاورزی هوشمند با اقلیم و تشدید پایدار مکمل یکدیگر هستند، اما کشاورزی هوشمند با اقلیم بر استرس آب و هوا، سازگاری و کاهش تمرکز دارد.

تشدید پایدار را می توان با طیف وسیعی از روش ها از جمله این مفاهیم به دست آورد. این یکی از راهبردهای بسیاری برای دگرگونی سیستم غذایی جهانی است.